phone
تماس با مرکز مشاوره
online
مشاوره آنلاین
booking1
رزرو وقت مشاوره
map
دریافت مسیر نقشه
مشاوره روانشناسی در تهران برای زوج‌های جوان

مشاوره روانشناسی در تهران برای زوج‌های جوان

ازدواج یکی از مراحل مهم زندگی عموم مردم جامعه است. چرا که ازدواج مهم‌ترین پیوند برای شروع زندگی مشترک و تشکیل خانواده است. شاید اوایل یک رابطه همه چیز به خوبی و خوشی سپری شود اما پس از مدتی، شرایط یک‌باره تغییر کند. به همین دلیل زوج‌های جوان با مشکلات زیادی روبه‌رو شده و زندگی به کامشان تلخ می‌شود. اما زوج‌های جوانی که پایتخت نشین هستند، می‌توانند با مراجعه به یکی از مراکز مشاوره روانشناسی در تهران، مشکلاتشان را حل کنند. اگر می‌خواهید بدانید که این مشکلات چگونه رفع می‌گردند، حتما تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

 

همچنین بخوانید: در مورد رضایت جنسی بیشتر بدانید!! 

قبل از ازدواج این نکات را بخوانید!

زمانی که دختر و پسری قصد ازدواج کردن داشته باشند و خانواده‌ها هم با کاملا موافق این ازدواج باشند، تنها کاری که می‌تواند مهر تایید به روی این ازدواج بزند مشورت کردن با یک روانشناس ماهر و طی کردن مراحل مشاوره پیش از ازدواج است. چرا که این آخرین مرحله برای مطئمن شدن از درست بودن ازدواج و پیشگیری از بروز اختلافات احتمالی آینده است.

اگر ساکن تهران هستید، می‌توانید با مراجعه به یک مرکز مشاوره روانشناسی در تهران از خدمات بهترین مشاوران روانشناس در امر مشاوره پیش از ازدواج بهره‌مند شوید. پس از آن، با کسب آگاهی از شرایط خود و شریک عاطفی‌تان، از بابت بسیاری از مسائل کاملا احساس آرامش و آسودگی خواهید کرد. چرا که یک مشاور روانشناس ماهر می‌تواند به شما کمک کند که تشخیص بدهید ازدواج با فرد مورد نظرتان کار درستی است یا خیر.

 

همچنین بخوانید: آگاهی به تعارضات زناشویی و کاهش آن در مشاوره پیش از ازدواج

مشاوره روانشناسی در تهران برای زوج‌های جوان
مشاوره روانشناسی در تهران برای زوج‌های جوان

برای حل مشکلات زناشویی چه کار کنیم؟

اگر پس از ازدواج و حتی چند سال زندگی مشترک متوجه مشکلاتی شدید، به هیچ عنوان ناامید نشوید. مشکلات زناشیویی حتی بین زوج‌هایی که از دور شادترین زن و مرد به نظر می‌رسند هم وجود دارند. اصولاً هیچ پیوندی نمی‌تواند تا ابد به دور از تضاد و اختلاف نظر باشد، اما مهم نحوه برخورد با مشکلات و آگاه شدن به آنها است.

بسیاری از زوجین سعی می‌کنند با روابط جنسی بیشتر مشکلاتشان را پنهان کنند و درواقع سبک مقابله‌ای فرار را پیش بگیرند. اما مشکلاتی که ریشه‌ای حل نشده باشند، جایی دیگر بروز خواهند کرد. افرادی که به یک مرکز مشاوره روانشناسی در تهران مراجعه می‌کنند، به راحتی مشکلاتشان را مشخص کرده و آن‌ها را حل می‌کنند. چرا که مشاوران به بهترین شکل ممکن این مشکلات را برایشان شرح داده و راهکارهای بسیار مفیدی هم به آن‌ها معرفی می‌کنند.

 

همچنین بخوانید: آشنایی با خدمات مرکز مشاوره روانشناسی

چند تکنیک زوج درمانی

زمانی که شما به یک مرکز مشاوره روانشناسی در تهران مراجعه می‌کنید، شما را به یک فرد حرفه‌ای معرفی می‌کنند. این فرد تحصیلات خودش را در رشته روانشناسی به اتمام رسانده و سال‌های زیادی را مشغول حل مشکلات زوجین کرده است. طبیعیست که چنین فردی بتواند مشکلاتتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تشخیص داده و برای آن‌ها راهکارهای خوبی ارائه بدهد. چرا که بسیاری از مشکلات نمی‌توانند توسط خود زوجین تشخیص داده شوند.

به خصوص اگر افراد کمی از دست یکدیگر دلخور باشند، هرگز موفق نخواهند شد با یکدیگر به تعامل و تفاهم برسند. این در حالیست که مشاور روانشناس، قادر است این کار را بسیار حرفه‌ای انجام داده و طی جلسات متعدد مشکلاتتان را به طور کامل حل کند.

 

همچنین بخوانید: تعارض زناشویی

مشاوره روانشناسی در تهران برای زوج‌های جوان
مشاوره روانشناسی در تهران برای زوج‌های جوان

چند جلسه برای زوج درمانی نیاز است؟

این موضوع معمولا پس از شروع مشاوره روانشناسی مشخص می‌گردد. چرا که مشاور روانشناس باید مشکلات زوجین را بررسی کرده و بگویند حدوداً چند جلسه برای بهبود مشکلات نیاز است. البته این قضیه بستگی به درصد حاد بودن مشکلات و تلاش زوجین دارد. اما به طور عمومی زوج‌هایی که به مدت ۸ جلسات مشاوره را ادامه‌ داده‌اند، توانسته‌اند به نتایج بسیار ثمربخشی برسند و مشکلاتشان بسیار بهبود یافته است.

اما در برخی شرایط هم ممکن است این روند حتی تا ماه‌ها طول بکشد. چرا که گاهی اوقات مشکلات زوجین به قدری حاد می‌شود که نیاز به جلسات زیادی برای بررسی کردن و ارائه راهکارهای مناسبش خواهد داشت. اما به مرور زمان، قطعا این مشکلات کمتر شده و شرایط به حالت عادی باز می‌گردد.

 

همچنین بخوانید: ازدواج سفید و بررسی آن در جامعه ایران 

ایا رفتن به روانپزشک خوب است؟

بدون شک بهره‌ بردن از راهکارهای یک فرد کاملا حرفه‌ای و متخصص از هر راهکار دیگری بهتر و مفیدتر خواهد بود. زمانی که شما برای مشاوره روانشناسی در تهران به یک مرکز مشاوره مراجعه می‌کنید، مشکلاتتان را توسط اصولی‌ترین بررسی شده و در نهایت می‌توانید آن مشکلات را حل و فصل کنید. مشکلات و اختلاف‌های میان زوجین بحث کاملا تخصصی‌ست که باید توسط متخصصان این حوزه حل گردد.

 

همچنین بخوانید: آمادگی برای طلاق

مشاوره روانشناسی در تهران برای زوج‌های جوان
مشاوره روانشناسی در تهران برای زوج‌های جوان

بدون شک، کمک گرفتن از یک مشاور روانشناس ماهر که در این زمینه تخصص‌ کافی دارد، بسیار مفید خواهد بود. زوج‌های زیادی از این طریق توانسته‌اند مشکلاتشان را به طور کامل حل کرده و حتی از یک قدمی طلاق به زندگی سابق و عادی‌شان بازگردند و حتی شرایط زندگی‌شان بهتر از قبل شود.

شما عزیزان می‌توانید برای رزرو وقت مشاوره زوجین و مشاوره پیش از ازدواج به شماره مرکز مشاوره روانشناسی سلامت تماس بگیرید.

۰۲۱-۶۶۱۷۹۲۳۱

 

همچنین بخوانید: مشاوره غیرحضوری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن