phone
تماس با مرکز مشاوره
online
مشاوره آنلاین
booking1
رزرو وقت مشاوره
map
دریافت مسیر نقشه
مشاوره روانشناسی در تهران

معرفی بهترین مشاوره روانشناسی در تهران

شاید زندگی در تهران نسبت به شهرهای کوچک دیگر کمی سخت‌تر باشد. در واقع شلوغ و ترافیک از یک طرف و هزینه‌های بالای پایتخت‌نشینی هم از طرفی دیگر می‌تواند شرایط روحی را برای افراد سخت‌تر کند. در چنین شرایطی ممکن است افراد متوجه مشکلات حاد روحی شده و ادامه زندگی برایشان بسیار سخت‌تر شود. بهترین راهکار برای چنین مشکلاتی، مراجعه به یک مرکز معتبر مشاوره روانشناسی در تهران است. چرا که در این مراکز افراد متخصص و کاربلد آماده خدمت رسانی به تمامی افرادی هستند که دچار مشکلات روحی و روانی شده اند. اگر می‌خواهید بیشتر راجع به این مطلب بدانید، حتما تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

آیا من هم نیاز به مشورت دارم؟

در یک مرکز مشاوره روانشناسی، مانند کلنیک‌های پزشکی، چندین روانشناس متخصص وجود دارد. این روانشناس‌ها هر کدام در یک حوزه تخصصی تحصیل کرده و در رشته تخصصی خود تجارب کاری دارند. برای مثال در مراکز مشاوره روانشناسی در تهران، ۸ تا ۳۰ متخصص درمانگر مشغول به کار هستند. این متخصصان هر کدام در یک یا چند شاخه روانشناسی بسیار ماهر هستند که می‌توانند برای افرادی که مشکلات روحی و روانی متعددی دارند، بسیار مفید واقع شوند. این حوزه‌های تخصصی عبارتند از: روانشناسی فردی، روانشناسی کودک، روانشناسی خانواده، مشاوره تحصیلی و…

 

همچنین بخوانید: طرحواره درمانی چیست؟ – بخش اول

مشاوره روانشناسی
مشاوره روانشناسی

بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در تهران

بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در تهران، بسیار مجهز بوده و سطح کیفی بالایی دارند. زمانی که وارد این مراکز می‌شوید زیبایی ظاهری و تمیزی‌شان، توجه شما را به خودش جلب می‌کند. چرا که هر کدام از روانشناسان دفاتر کاری خاص خودشان را داشته و از لحاظ روانی، محیطی کاملا مطلوب را برای تمامی مراجعه‌کنندگانشان فراهم می‌کنند. چرا که افراد باید در این مراکز، احساس آرامش و راحتی کرده و بتوانند به راحتی مشکلاتشان را با متخصصان در میان بگذارند. در نتیجه، بسیار مهم است هنگام مراجعه به یک مرکز مشاوره روانشناسی، آنجا از لحاظ ظاهری و کیفی، شرایط کاملا مناسبی داشته باشد.

 

همچنین بخوانید: چه زمانی باید به مشاور یا روانکاو مراجعه کنیم؟ 

آیا در مرکز مشاوره روانشناسی روانپزشک هم وجود دارد؟

معمولا در هر مرکز مشاوره روانشناسی در تهران، یک روانپزشک هم وجود دارد. وجود یک روانپزشک در کنار متخصصان روانشناس متعدد در یک مرکز مشاوره روانشناسی خالی از لطف نیست. چرا که ممکن است شما در وهله‌ی اول چنین تصور کنید که مشکل روحی دارید و متخصصان آنجا شما را به روانپزشک آن مرکز معرفی کنند. به خاطر این که مشکلات روحی با اختلالات روانی کاملا فرق دارند. اختلالات روانی توسط روانپزشک قابل درمان هستند که در ادامه این مطلب به تفاوت‌های این دو شاخه اشاره خواهیم کرد.

 

همچنین بخوانید: افسردگی و انواع آن

مشاوره روانشناسی
مشاوره روانشناسی

فرق روانشناس و روانپزشک و روانکاو

به طور کلی رشته‌ی روانشناسی زیرشاخه علوم انسانی است. روانشناسان معمولا از دوره لیسانس شروع کرده و مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا را به پایان می‌رسانند. این در حالیست که یک روانپزشک با اتمام دوره پزشکی عمومی در دوره تخصص روانپزشکی شرکت کرده و آن را به اتمام می‌رساند. تفاوت عمده‌ای که روانپزشک با روانشناس دارد در تجویز دارو است. یعنی روانپزشک به روش درمان دارویی بیمارانش را مداوا می‌کند و روانشناس با جلسات مشاوره روانشناسی و تغییر در الگوهای دیرینه‌ی زندگی افراد این کار را می‌کنند. به همین دلیل یک روانپزشک در مراکز مشاوره روانشناسی در تهران، برای مواقع مورد نیاز وجود دارد.

 

همچنین بخوانید: روانشناس یا روانپزشک، به کدام‌یک مراجعه کنیم؟

مراکز معتبر مشاوره روانشناسی در تهران

مراکز معتبر مشاوره روانشناسی در تهران همگی تحت نظارت سازمان بهزیستی و با مجوز رسمی نظام روانشناسی فعالیت می‌کنند. به همین دلیل هم بهترین گزینه برای مراجعه کردن در مواقع ضروری به شمار می‌آیند. چرا که تمام مراجعه‌کنندگان می‌توانند خیالشان از بابت تخصص و صلاحیت داشتنشان برای درمان بیماران کاملا راحت باشد. این به معنای نظارت کامل و بسیار حساس این سازمان‌ها روی مراکز درمانی و متخصصانشان است. همین امر، هم باعث بالاتر رفتن سطح کیفی چنین مراکزی می‌گردد.

مشاوره روانشناسی
مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی حضوری تهران

معمولا سطح سلامت جامعه و یا یک کشور، با بحث روانی و شرایط روحی آنجا سنجیده می‌شود. هنگامی که افراد با مشکلات روحی و روانی مواجه شدند، باید سریعا به یک مشاور روانشناس خوب مراجعه کنند. مراکز مشاوره روانشناسی در تهران با ارائه بهترین خدمات روانشناسی و روانپزشکی، در این زمینه آمادگی لازم و کافی را دارند. با مراجعه به موقع به این مراکز و تحت درمان قرار گرفتن، می‌توان جلوی بسیاری از مشکلات آتی و بسیار جدی زندگی را گرفت. چرا که بحث روانشناسی کاملا تخصصی بوده و باید توسط متخصصان این حوزه درمان شود.

 

شما عزیزان می‌توانید ببرای رزرو وقت مشاوره در مرکز مشاوره روانشناسی سلامت با شماره ما تماس بگیرید.

۰۲۱-۶۶۱۷۹۲۳۱

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن