phone
تماس با مرکز مشاوره
online
مشاوره آنلاین
booking1
رزرو وقت مشاوره
map
دریافت مسیر نقشه
مرکز مشاوره روانشناسی برای زوجین

مرکز مشاوره روانشناسی برای زوجین

مرکز مشاوره روانشناسی برای زوجین در تهران

ازدواج همان‌طور که می‌تواند مقوله‌ی شیرین و لذت‌بخشی باشد، به همان اندازه هم می‌تواند دردسرساز و مشکل‌آفرین باشد. در بسیاری از موارد زوج‌ها پس از آشنایی در دوران نامزدی و یا پس از چند سال زندگی مشترک دچار مشکلات اساسی می‌شوند. متاسفانه با عدم مراجعه به روانشناس و گام برداشتن در مسیر حل مشکلات، عاقبت اکثر این ازدواج‌ها به جدایی ختم می‌شود.

در صورتی که می‌توان با مراجعه به یک مرکز مشاوره روانشناسی و کمک گرفتن از مشاورین متخصص، تا حد بسیار زیادی مانع از جدایی شد. علاوه بر آن کیفیت زندگی افراد هم بسیار پیشرفت کرده و مجددا به همان دوران شیرین سابق باز می‌گردند. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه این اتفاق می‌افتد، حتما ادامه این مطلب را بخوانید.

 

همچنین بخوانید: آشنایی با خدمات مرکز مشاوره روانشناسی

سوالات مشاوره قبل ازدواج

اگر می‌خواهید در راستای ازدواجتان گامی بسیار محکم و حساب‌شده بردارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از ازدواج در همان دوران نامزدی به یک مرکز مشاوره روانشناسی برای طی کردن مراحل مشاوره پیش از ازدواج مراجعه کنید. جالب است بدانید که این کار حتما برای رفع اختلافات میان زوج‌ها نیست.

بلکه یک مشاور روانشناس کاربلد، می‌تواند به شما بگویید که رابطه‌تان در چه سطحی قرار دارد و آیا نیاز است که نگران دوران پس از ازدواج باشید یا خیر. در اکثر موارد، مراجعه‌های قبل از ازدواج به قدری مفید و مثمرثمر واقع می‌شود که جلوی بسیاری از دردسرها و مشکلات آتی را می‌گیرد.

 

همچنین بخوانید: مشاوره غیرحضوری

مرکز مشاوره روانشناسی برای زوجین
مرکز مشاوره روانشناسی برای زوجین

بهترین مرکز مشاوره ازدواج در تهران

گاهی اوقات هم ممکن است افراد در اوایل زندگی مشترکشان مشکلات خاصی نداشته باشند. این افراد پس از مدتی زندگی مشترک، متوجه مشکلات بسیار زیاد در روابط زناشویی‌شان می‌شوند. بهترین حالت ممکن مراجعه به یک مرکز مشاوره روانشناسی و کمک گرفتن از افراد واجدالشرایطیست که تحصیلات و تخصصشان در رفع مشکلات زوجین است. اگر این افراد بخواهند به روش سنتی و قدیمی و با پادرمیانی بزرگترها مشکلاتشان را حل کنند، دیر یا زود وضعیتشان از چیزی که هست، حتی می‌تواند بدتر شود.

روانشناسی مشکلات زناشویی

یک مشاور روانشناس خانواده و یا کسی که تخصص حل اختلافات زوجین را دارد، در این زمینه تحصیل کرده است. این روانشناس پس از تحصیلات حرفه‌ای خود، دوره‌های متعددی را گذرانده و سالیان سال مشغول کار حرفه‌ای گشته است. طبیعیست که مراجعه کردن به چنین فرد کاربلد و حرفه‌ای می‌تواند تا چه حد مشکلات و اختلافات زوجین را حل کند. چرا که روانشناس به خوبی می‌داند ریشه مشکلات و اختلافات زوجین از کجا نشات گرفته و چگونه باید حل شوند. به همین دلیل هم با ارائه بهترین راهکارها موجب حل اختلافاتشان می‌گردد.

مرکز مشاوره روانشناسی برای زوجین
مرکز مشاوره روانشناسی برای زوجین

آیا مشاوره روانشناسی میتواند کمکمان کند؟ 

زمانی که یک زوج در اوج اختلافات خود به مرکز مشاوره روانشناسی مراجعه می‌کنند، پس از چند جلسه مشاوره، مشکلاتشان تا حد قابل توجهی رفع می‌گردد. البته تعداد جلسات ممکن است بسته به سطح مشکلاتشان کم و زیاد باشد که آن هم توسط مشاور روانشناس تعیین می‌گردد.

برای مثال اگر مشکل اصلی زن و شوهری عدم اعتماد و خیانت باشد، ممکن است زمان زیادی برای التیام فردی که مورد خیانت واقع شده نیاز باشد. اما با جلسات متعدد و راهکارهای مفید مشاور روانشناس، حتی چنین مشکلاتی هم می‌توانند حل شوند.

 

همچنین بخوانید: مشاوره روانشناسی در تهران برای زوج‌های جوان

به جز طلاق راه دیگری ندارم؟

متاسفانه امروزه دیدگاه مردم نسبت به طلاق و افرادی که طلاق می‌گیرند بسیار منفی است. به همین دلیل زوج‌های بسیاری تحمل کردن فرد مقابل و شرایط بسیار سخت را به طلاق گرفتن ترجیح می‌دهند. باید همینجا بگوییم که طلاق همیشه هم بد نیست. امکان دارد پس از مراجعه به یک مرکز مشاوره روانشناسی، مشاور روانشناس طلاق را آخرین راه‌حل پیشنهاد بدهد.

این به معنای اتمام ماجرا و یا بدبخت شدن نیست. گاهی اوقات هم ممکن است روانشناس به زوجین بگوید که تصمیمشان برای طلاق کاملا اشتباه بوده و مشکلاتشان به راحتی قابل حل شدن هستند.

مرکز مشاوره روانشناسی برای زوجین
مرکز مشاوره روانشناسی برای زوجین

همچنین بخوانید: روابط فرازناشویی چیست؟

 

از فوق تخصص زوج درمانی پیدا کنم؟

مشکلات زوجین نیاز به کمک گرفتن از افراد حرفه‌ای و مشاوران ماهر دارد. این موضوع هرگز نمی‌تواند به روش سنتی و مداخله بزرگتر‌های فامیل و یا پیش‌کسوتان رفع گردد. به همین دلیل هم بهترین کار ممکن مراجعه به یک مرکز مشاوره روانشناسی و کمک گرفتن از روانشناسان ماهر است. چرا که نتیجه‌ی چند سال تحصیل و درمان افراد متعدد در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

طبیعیست که این راهکارها برای مشکلاتتان، که ممکن است قبلا برای هزاران نفر رخ داده باشد، بسیار مفید واقع شود. اگر افراد زیادی توانسته‌اند مشکلاتشان را به جلسات مشاوره حل کنند، شک نکنید که شما هم می‌توانید.

شما عزیزان می‌توانید برای رزرو وقت مشاوره زوجین و مشاوره پیش از ازدواج با مرکز مشاوره روانشناسی سلامت واقع در تهران تماس بگیرید.

۰۲۱-۶۶۱۷۹۲۳۱

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن