phone
تماس با مرکز مشاوره
online
مشاوره آنلاین
booking1
رزرو وقت مشاوره
map
دریافت مسیر نقشه
طرحواره درمانی

بهترین مشاوره روانشناسی در تهران کجاست؟

این مطلب را بعدا مطالعه کنید!!

(( دانلود فایل PDF ))

 

روانشناس چگونه کمک می کند؟

شاید برای همه‌مان پیش آمده که ماه‌ها و حتی سال‌ها درگیر مشکلات روحی و روانی تکراری شده باشیم. بیشتر اوقات ممکن است ندانیم که این مشکلات دقیقا از کجا سرچشمه می‌گیرند. چرا که بیماری‌های روحی را به سختی می‌توان تشخیص داد و باید حتما توسط یک روانشناس مجرب انجام شود.

برای مثال شاید فردی احساس کند که مسئله‌ی خجالتی بودنش کاملا عادی و طبیعیست اما با مراجعه به روانشناس مشکلات ریشه‌ای در روانش برای او روشن شود. برخی از مشکلات ریشه‌ای که از دوران کودکی در روان ما پدید آمده‌اند می‌توانند دردسرهای زیادی برایمان ایجاد کنند. ما در این مطلب می‌خواهیم درباره طرحواره و یا تله زندگی بیشتر صحبت کنیم، پس حتما با ادامه مقاله همراه ما باشید.

 تله زندگی چیست؟

در واقع طرحواره یا تله زندگی به مجموعه‌ای از الگوهای تکراری و ناسازگار زندگی گفته می‌شود که می‌تواند افراد را دچار مشکلات زیادی در زندگی اجتماعی بکند. بسیاری از این الگوهای تکراری و ناسازگار در دوران کودکی به وجود می‌آیند. یعنی فرد چنین فکر می‌کند که داشتن برخی ویژگی‌ها جزئی از شخصیت اوست و هرگز نمی‌تواند آن را تغییر بدهد.

افرادی که پایتخت نشین هستند برای رزرو وقت مشاوره روانشناسی در تهران و شروع جلسات مشاوره، بر این مشکلات آگاه شوند و در پی رفع آن باشند. چرا که مشاور روانشناس با تحلیل روان شخص متوجه تله‌های زندگی و یا گره‌های بسیار قدیمی در روانشان می‌شود که در کودکی برایشان به وجود آمده است.

 

همچنین بخوانید: تله های ناسازگار اولیه در زندگی 

مشاوره روانشناسی در تهران
مشاوره روانشناسی در تهران

درمان تله‌های زندگی

اولین و در واقع بهترین راهکار رهایی از تله‌های زندگی مراجعه به یک مشاور روانشناس متخصص است. چرا که این افراد، با چندین سال تحصیل و سابقه درمان افراد متعدد می‌توانند به راحتی افراد را از تله‌های متعدد زندگی‌شان نجات بدهند. مثلا اگر ساکن تهران هستید می‌توانید با رزرو وقت مشاوره روانشناسی در یک مرکز مشاوره روانشناسی در تهران از خدمات مشاورانش بهره‌مند شوید.

مشاور روانشناس به راحتی می‌تواند روان شما از طریق افکار شما و سوالاتی که درمانگر از شما می‌پرسد تجزیه و تحلیل و بررسی کند. پس از آنالیز کردن شخصیت و روان فرد می‌تواند مشکلاتش را به او گفته و راهکارهای بسیار مفیدی هم در اختیارش قرار بدهد.

 

همچنین بخوانید: اهمیت مشاوره خانواده در زندگی امروزی

تله های زندگی جفری یانگ

جفری یانگ یکی از بهترین نظریه‌پردازان حوزه روانشناسی و گردآورنده مبحث طرحواره و طرحواره درمانی است. برای اولین بار، یانگ نظریه تله زندگی و یا طرحواره را مطرح کرد و باعث شد تحولی عظیم در دنیای روانشناسی به وجود بیاید. سپس نظریه او تکمیل شده و امروزه می‌توان تله‌های زندگی را با جلسات مشاوره، برای افراد درمان کرد.

مرکز مشاوره روانشناسی در تهران برای طرحواره درمانی
مرکز مشاوره روانشناسی در تهران برای طرحواره درمانی

دوران کودکی رفتارهای بزرگسالی را میسازد!

بسیاری از مشکلاتی که امروزه به عنوان بزرگسالان با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، ریشه در کودکی‌مان دارند. بیشتر کسانی که برای درمان به یک مرکز مشاوره روانشناسی در تهران مراجعه می‌کنند، با چنین مشکلاتی مواجه هستند. جالب است بدانید، بیشتر تله‌های زندگی در ابتدای زندگی‌مان، یعنی از ۱ تا ۵ سالگی در روان ما شکل می‌گیرند.

سپس مشکلاتی که در نوجوان، جوانی و حتی میان‌سالی با آن‌ها دست و پنجه نرم‌ می‌کنیم، حاصل همین چند سال شکل‌گیری اشتباه شخصیتی و تله‌های زندگیست که برایمان به وجود آمده است.

 

هم چنین بخوانید: چگونه یک روانشناس خوب پیدا کنیم؟ 

تله های ذهنی

تله‌های ذهنی و زندگی در روان هر فردی ممکن است ایجاد شوند. شدت و میزان طرحواره‌ها می‌تواند در افراد، بسیار متعدد باشد. اما این به معنای آخر زندگی نیست. چرا که هر مشکلی یک راه‌حلی دارد. شما می‌توانید با مراجعه به یک مرکز مشاوره روانشناسی در تهران، مشکلاتتان را به سادگی حل کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای رزرو وقت مشاوره روانشناسی با شماره زیر تماس بگیرید.

۰۲۱-۶۶۱۷۹۲۳۱

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن